ایده برای آرایش با پیراهن مشکی
نوشته شده توسط : مد لباس

وقتی هنگام انتخاب لباس برای یک مهمانی مهم گیج می شویم، معمولاً پیراهن مشکی یکی از اولین گزینه هایی است که به ذهنمان خطور می کند. می توانید با خیال راحت در موقعیت های مختلف پیراهن مشکی بپوشید و از داشتن ظاهری شیک اطمینان حاصل کنید. ایش

1. تاکید بر آرایش چشم و لب.
با پیراهن مشکی آرایش کنید

وقتی پیراهن مشکی می پوشید، تاکید بر آرایش لب و چشم و استفاده از رنگ در این قسمت از صورت می تواند تعادل خوبی بین آرایش صورت و رنگ لباس ایجاد کند. مهم نیست چه پالت رنگی را برای آرایش چشم و لب انتخاب می کنید، اما از آرایش غلیظ این دو قسمت صورت نترسید. استفاده از رنگ بنفش روشن برای سایه چشم و لب ها می تواند تعادل جذابی را روی صورت و لباس شما ایجاد کند. شاید این رنگ و آرایش همزمان لب و چشم برای لباس هایی با رنگ های دیگر مناسب نباشد اما با پیراهن مشکی ظاهر شما را به کلی تغییر دهد.

10 وسیله آرایشی که باید در کیف خود داشته باشید
2. آرایش کلاسیک
یکی از آرایش هایی که می توانید با تی شرت مشکی استفاده کنید، بدون شک آرایش کلاسیک است. یعنی استفاده از خط چشم مشکی و رژ لب قرمز. این آرایش در طول زمان و در دوره های مختلف همیشه جذاب و پرطرفدار بوده است و افراد مشهور قدیمی و جدید زیادی را می بینید که بدون تردید این آرایش را انتخاب می کنند. این آرایش تقریبا با اکثر رنگ های خنثی مناسب است اما با پیراهن مشکی جلوه ای متفاوت دارد.

3. صورتی بپوشید
استفاده از رنگ های صورتی و نود برای آرایش چشم، گونه و لب باعث تغییر و جذابیت چهره شما می شود و در عین حال طبیعی و زیبا به نظر می رسد. اگر رنگ های تیره در آرایش را نمی پسندید و آرایش ملایم را دوست دارید، از طیف رز و نود رنگ با همین تم استفاده کنید.مطمئن شوید که این پالت رنگ کاملاً با لباس مشکل مطابقت دارد.

4. لب های پررنگ و درخشان.
یکی از بهترین راه‌ها برای برجسته‌تر کردن چهره در هنگام پوشیدن پیراهن مشکی، استفاده از آرایش لب‌های بسیار سنگین است. برای درخشش در نور شب می توانید از رژلب هایی با رنگ های تیره و روشن استفاده کنید. دقت کنید که اگر این آرایش غلیظ را برای لب های خود انتخاب می کنید، بهتر است آرایش چشم کاملا ساده و مینیمال باشد. مهم نیست چه رنگی برای رژ لب انتخاب می کنید، اما قرمز رنگی است که هرگز از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد.

5. آرایش انتزاعی
اگر می‌خواهید آرایش چشم‌هایتان را بیشتر برجسته کند، از یک خط چشم ضخیم و تیره استفاده کنید. رنگ لب برهنه را انتخاب کنید و آرایش لب را تا حد امکان ساده نگه دارید. مدل های مختلف خط چشم ضخیم و نهایی را امتحان کنید تا بهترین مدل را پیدا کنید.

6. زرق و برق نقره ای
با پیراهن مشکی آرایش کنید

یکی از ترندهای محبوب آرایش، استفاده از سایه چشم های متالیک و براق در کنار آرایش لب مات است. این ترکیب با پیراهن مشکی بسیار جذاب و چشمگیر است. می توانید یک سایه چشم نقره ای متالیک و رژ لب هلویی مات برای لب های خود انتخاب کنید. این ترکیب ترکیبی از آرایش مدرن و کلاسیک است; برای کسانی که هر دو سبک آرایش را دوست دارند.

7. درخشان و جذاب
اگر دوست دارید آرایشی جذاب و اقتصادی داشته باشید از ترکیب رژلب های روشن و خط چشم کوتاه استفاده کنید. رژ لب روشن و خط چشم ساده از جمله لوازم آرایشی است که هر خانمی در کیف آرایش خود دارد و نیازی به خرید محصولات آرایشی جدید برای این آرایش نیست. این آرایش تقریبا با هر رنگ لباسی ست می شود و می توانید بدون نگرانی آن را امتحان کنید.8. رنگ هایی با تم قهوه ای و خاکی.
یکی از آرایش هایی که می توانید با خیال راحت با پیراهن مشکی آن را امتحان کنید، استفاده از رنگ های قهوه ای روشن و خاکی است. این رنگ را می توان تقریبا با هر رنگ لباسی ترکیب کرد. با این رنگ ها می توانید با کمترین آرایش ظاهری جذاب و خیره کننده داشته باشید.

9. آرایش دودی و ابروهای پرپشت
آرایشی که شامل سایه چشم دودی، ابروهای نسبتا پر و رژ لب روشن است یکی از آرایش های کلاسیک و جذاب است که با پیراهن مشکی جذابیت بیشتری پیدا می کند. میزان استفاده از سایه چشم به شما بستگی دارد. شما می توانید یک تن ملایم یا یک تن با رنگ های تیره تر و شدیدتر انتخاب کنید.

10 رنگ رزگلد
رزگلد یکی از رنگ های جذاب برای سایه چشم است. این رنگ سایه شما را در یک پیراهن مشکی خیره کننده و جذاب می کند. هر چه سایه ای که انتخاب می کنید روشن تر و فلزی تر باشد، نتیجه بهتری خواهید گرفت. بنابراین، از رفتن به سراغ این سایه درخشان با این رنگ خیره کننده نترسید.

11 لب نارنجی سکسی
یکی از جایگزین های قرمز برای رژ لب، رنگ های نارنجی و قرمز روشن تر است. این رنگ در ترکیب با تی شرت مشکی بسیار جذاب و چشمگیر است و از انتخاب آن پشیمان نخواهید شد. قبل از زدن رژ لب از خط لب استفاده کنید. با این رنگ رژ لب می توانید آرایش چشم خود را ساده نگه دارید.

12 سایه روشن
استفاده از سایه چشم با رنگ روشن می تواند چهره شما را در چند ثانیه جذاب تر و شاداب تر نشان دهد. اگر آرایش دودی را دوست دارید اما زمان کافی ندارید و در عین حال می خواهید طبیعی تر به نظر برسید، از رنگ های روشن برای آرایش پلک های خود استفاده کنید.

13 سایه خاکستری
رنگ های خاکستری و نقره ای می توانند به اندازه یک رنگ دودی جذاب باشند.این سایه ها را به صورت سایه دودی در پشت درب قرار دهید. برای لب ها از رنگ های دهه 90 و رنگ های سوسیس و لب استفاده کنید. این سایه با رنگ های گرم مانند هلویی به خوبی جفت می شود.

14 خط چشم پررنگ
خط چشم یکی از لوازم آرایشی است که استفاده از آن به مهارت خاصی نیاز دارد. اگر در این کار مهارت دارید و می توانید خط چشم ضخیم، زیبا و متقارن بکشید، نیمی از راه را با آرایش رسیده اید. این خط چشم همراه با رژ لب صورتی مات با تن های طبیعی یک آرایش کامل و عالی برای همراهی پیراهن مشکی است. فقط مطمئن شوید که از یک خط چشم با کیفیت استفاده می کنید تا عرق خط چشم شما را به مرور زمان خراب نکند.

15. سایه چشم سبز
با پیراهن مشکی آرایش کنید

اکثر ما در انتخاب رنگ سایه چشم دقت می کنیم و به ندرت رنگ هایی مانند سبز را انتخاب می کنیم. اما رنگ سبز انتخاب خوبی برای آرایش مناسب پیراهن مشکی است. پالت های تن سبز تنوع زیادی دارند. از سبزهای پاستلی گرفته تا رنگ های متالیک. برای آرایش لب می توانید رنگ های طبیعی تری یا رنگ هایی با تن های گرم انتخاب کنید.

شانزده رنگ هلویی به جای صورتی.
یکی از رنگ های رایج در انتخاب رژ لب و رژگونه، رنگ زیبای صورتی است. در سال های اخیر رنگ هلویی توانسته جای صورتی را بگیرد. این رنگ زیبا با پیراهن مشکی ست می شود. از سایه های پاستلی گرفته تا رژ لب های روشن می توانید بدون نگرانی این رنگ را برای صورت خود انتخاب کنید و در کنار رنگ های طبیعی و خاکی از آن استفاده کنید.

17 کنتراست زیبا
سایه‌های سفید روشن وقتی با خط چشم مشکی و ریمل زیاد ترکیب می‌شوند، می‌توانند تضاد جالبی روی صورت ایجاد کنند. می توانید این رنگ را فقط پشت پلک خود بپوشید یا با سایه کمی تیره تر امتحان کنید.این ترکیب با پیراهن مشکی شما ترکیبی خیره کننده و انتخابی است که سال ها بعد از آن پشیمان نخواهید شد.

18 سایه طلایی
بسیاری از ما از پوشیدن رنگ طلایی می ترسیم. اما اگر پیراهن مشکی دارید، می توانید با خیال راحت از سایه طلایی استفاده کنید تا درخشندگی خاصی به چهره خود بدهید. اگر هایلایتر تنها آرایشی است که دارید، حتی می توانید از آن برای گونه ها و سایه چشم استفاده کنید.

19 رنگ روشن
از داشتن آرایش رنگارنگ با رنگ های روشن نترسید. وقتی پیراهن مشکی می پوشید، تقریباً هر رنگی که برای آرایش خود انتخاب می کنید، رنگ خوبی است. با سایه های روشن تر، می توانید تضاد خوبی بین تیرگی پیراهن و درخشندگی آرایش صورت خود ایجاد کنید.

چگونه لباس و آرایش خود را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنیم؟
20 آرایش طبیعی با کمترین هزینه
با پیراهن مشکی آرایش کنید

اگر از طرفداران آرایش بسیار نرم و طبیعی هستید، در آرایش پیراهن مشکی دقت کنید. آرایشی با نود رنگ خنثی انتخاب کنید اما در آرایش ابروهایتان دقت کنید. برای یک آرایش طبیعی، ابروها باید کاملا مرتب باشند. می توانید قسمت های خالی ابرو را با سایه ابرو پر کنید. می توانید با خیال راحت از رنگ های طبیعی و روزمره برای رژگونه و رژ لب استفاده کنید.




:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: